Nu är jag verkligen arg igen

Förlåt om jag kommer att svära nu men, fucking jävla katolska kyrkan (inte hela kyrkan) och dess styrande idioter (och inte alla styrande). Ni har väl säkert hört om fallet där en nioårig brasiliansk flicka blivit våldtagen av sin styvfar och blivit gravid med tvillingar!!! Först och främst förstår jag mig inte på att det finns puta di madre människor som våldtar andra och framförallt barn. Men vi vet alla att sådana hämskheter sker i våran värld, precis som andra skit saker som sker.


Vad skall en normal människa göra vid en sådan här situation, gällande den oskyldiga lilla flicka som blivit gravid? Jo utan tvekan abort! Jag menar det är inte äns bra och gå igenom en graviditet när man är nio år och 36kg! Hennes kropp skulle aldrig klara av en vanlig graviditet, tänk er att detta handlande om tvillingar. Katolska kyrkan kallar aborten och även den här aborten för mord, och att det går emot Guds lag. Först och främst så går det väl fan emot Guds lag att våldta en 9 årig flicka. Sedan är det väl mord om man tvingar ett barn som är så liten att genomgå en graviditet trots att chansen att dö är nästan 100%?


Dessutom har katolska kyrkan givit fadern förlåtelse!!!!!!!!!!!!!!!  Men istället kommer dem att bannlysa modern, flickan och läkarna som genomförde aborten, från katolska kyrkan. Hur har man resonerat här? Den enda förklaringen som jag har är att, det finns så många katolska präster som är pedofiler, som har utsatt andra barn för liknande hemskheter. Och i det här fallet så har dem "saved one of there own people"- Personligen tycker jag att om det finns en kyrka som resonerar så här, så är det väl bara bra och bli bannlyst från skiten, men tänk om dem fortfarande vill tillhöra den katolska kyrkan?


Men seriöst, Gud vill ju fan inte det här?

PITA


Kommentarer
Postat av: Azzazin

Fy fan vad vidrigt!

Inte det minsta förvånad iofs, religiösa idioter tänker ju inte längre än vad näsan räcker!

2009-03-08 @ 19:26:06
URL: http://azzazin666.blogspot.com/
Postat av: - H*

- ÅÅÅH HERRE MIN SKAPARE !

2009-03-15 @ 23:48:00
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: PITA

Nu har dem idioterna dratt tillbaka sitt beslut i alla fall :)

2009-03-16 @ 23:06:39
URL: http://provocerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0