Josef Fritzl

Idag började rättegången mot Josef Fritzl, mannen som kanske är den sjukaste mannen på planeten? Vad skall han ha för straff? Skall han avrättas? Få livstids fängelse eller bara fängelse? Jag tycker kanske att han skulle kunna få rättspsykiatrisk vård och inget fängelsestraff. Varför tycker jag då detta? Jo anledningen till att det finns rättspsykiatrisk vård är för att vissa är verkligen är så pass psykisktstörda så att dem behöver vård. Josef Fritzl måste ju vara sjuk, jag menar vem kan göra så mot sin dotter och sina barn eller var det barnbarn? I Iran skulle snubben bli avrättad, i Kina hade han blivit avrättad och i Sverige hade han nog fått vård?


Om inte han får rättspykiatriskvård då tycker jag att Österrike skall ta bort lagen som ger vissa människor sluten rättspsykiatrisk vård. Killen är ju trots allt sjuk!!! Men innerst inne vill jag hellre se honom bli placerad i ett fängelse där han han blir våldtagen dag in och dag ut, tills han dör av inre blödningar.


PITA



Kommentarer
Postat av: Random

Hej Pita (bröd med kebab och vitlökssås), yes dina inlägg är lika vanliga som denna kebab beställning. Tycker inte alls att du är provocerande på nåt sätt. Du delar nog samma åsikter med många andra som oxå leker rebeller men uttrycker sig på ett väldigt 'safe' sätt. Hann kolla igenom dina inlägg snabbt för att bekanta mig med 'sveriges nya PITA' men tyckte inte att du uttryckte nåt nytt. So come on Pita, tell us what u REALLY think!

2009-03-18 @ 12:27:47
Postat av: PITA

Random- du har nog rätt, jag har varit lite tillbaka och väldigt safe som du säger, men nu så skall mina sanna åsikter komma fram. Det var ju det jag lovade från början :)



Nästa inlägg hoppas jag att du gillar för den är tillägnad dig ;)

2009-03-19 @ 17:53:04
URL: http://provocerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0