Bröllopet

Fucking hell! Pallar inte med folk som klagar över Viktorias Bröllop och att staten skall finansiera skiten. Låt staten betala detta äckliga bröllop. Om det klagas mer angående en finansiering från statskassan så tycker jag att Kungen skall säga : Skit samma jag betalar bröllopet men ni kan ju glömma att få se det på TV :P. Eller varför inte köra Pay-Per-View  och t.o.m. tjäna pengar på sin dotter.



Asså jag fattar inte riktigt varför folk klagar, rent ekonomiskt är detta gynnsam för Sverige. Men samtidigt så tycker jag att dem båda fanskapen har tagit för mycket plats i våra liv, och jag kan tänka mig hysterin kring bröllopet när det är månader kvar. Jag ser det framför mig redan, alla kommande kommentarer bla annat från Blondinbella eller som jag hellre kallar henne Blondin-snälla (håll käften).

"Ohh my GOOOOD, dem skorna kommer att vara läckra på Kronprinsessan"


Kan ni tänka er att inte få se bröllopet? Jag kan, jag sitter hellre och tittar på en nymålad vägg än att titta på två så torra människor gifta sig! En nymålad vägg är ju inte torr i alla fall :P. Men jag vet att det är många som vill se på detta kungliga bröllop och därför så får ni fan finansiera skiten- se det som en bröllopspresent till våran "kära" kronprinsessa. Säg att bröllopet hamnar på 200 miljoner kronor, det blir ca: 22kr och 22 öre per person. Det kan vi väl kosta på oss?


PITA


Kommentarer
Postat av: Monarkisten

Hahahahahahaha pay per view ingen dum ide =)Jag håller med dig om att vi skall betala för bröllopet.

2009-03-19 @ 23:06:27
Postat av: Random

Tycker att kungafamiljen är som en blindtarm, har ingen funktion eller betydelse för Sverige längre! de e bara extra skatt!! Jag har själv ett bröllop att betala för och kan ha användning av de 22,22 kronorna som ja ofrivilligt kommer att 'skänka bort'. Sen så orkar jag inte med bröllopsfebern som redan har börjat!! its not about the wedding, its about the marriage!!bläää

2009-03-19 @ 23:19:18
Postat av: PITA

Hej Random



Hoppas det går bra med ditt bröllop, men du får tänka dig att du kan välja vilka du vill bjuda till ditt bröllop. Du kan välja tid plats och datum det får inte våran kära Kronprinsessa! Så hon förtjänar dem där 22,22kronorna ;)

2009-03-27 @ 09:51:10
URL: http://provocerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0