6 människor är borta

Livet är underbart, men det är människorna i våra liv som kan göra livet surt för oss, när ngt är dåligt i våra liva försöker vi göra oss av med problemet. Det borde gälla även människorna i våra liv också, om det är någon som håller dig tillbaka och inte låter dig att utvecklas som människa, så är ju det ända rätta att göra sig av med personen. Varför skall man bibehålla en relation när det ända den skapar är problem, kaos och huvudvärk?


Jag tycker så här, vi lever en gång, varför inte göra det bästa av livet, precis som när ni går igenom era gamla kläder och rensar bland dem så borde ni göra det med era vänner, flickvänner, pojkvänner, kk'n och tom i värsta fall familj och släktingar (dock skall man ge alla en andra chans speciellt familjen). Varför skall man ha relationer som inte funkar, tro mig livet är för kort för att ödslas bort på personer som i slutändan inte kommer att finnas i våra liv.


Senaste tre veckorna har jag rensat  6 personer ur mitt liv som bara åkte ut, och det har gjort att jag slipper stress och tänka på andra människors problem, sådana människor som skiter i mig och mina problem.


Nu är livet underbart igen :)


Kommentarer
Postat av: ANNA

Jag tycker att man skall rensa allt som är negativt. Gjorde precis slut med min kille och det känns så jävla skönt

2009-02-20 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0