Jag säger det igen

Idag har jag pratat om 11sep IGEN! Försöker förklara för folk att det som hände var så mkt mer än ett "terroristdåd". Jag börjar bli trött på att behöva föklara vem som låg bakom dåden den 11 sep 2001.

Jag fick höra mkt skit, när jag redan 2001 sa att 11 sep "attentaten" var iscensatta av USA och dess beslutsfattare. Då fick jag höra  saker som "du ju helt jävla sjuk i huvudet" och  "Tror du verkligen att dem skulle offra 3000 amerikaners liv? Det var overkligt det jag sa då, idag har det kommit dokumentärer som bevisar vad jag försökte förmedla 2001. Folk var inte redo då! Men dem verkar fan inte vara redo idag heller.

MEN JAG VILL SÄGA DET TYDLIGT OCH JAG VILL ATT ALLA SKA VETA VAD JAG HAR FÖR ÅSIKT OM 11 SEPTEMBER

ISCENSATT

USAMA BIN LADEN- Lever och USA vet mkt väl vart han befinner sig

Det har dött mer än 3000 amerikaner efter 11 sep- så ja dem är villiga att offra amerikanska liv

Och en sista sak! Vill ni att jag skall ändra min åsikt så gör jag det så fort ni visar Bilder på planet som flög in i Pentagon.

PITA

Kommentarer
Postat av: Random

Man kan inte veta vad som egentligen hände, visst kan man tro på 'conspiracy theories' men helt säker kan man nog inte vara. Sen håller jag med om att hela den här Bin Laden- och terroristprogagandan e ju helt störd. De fick tag på Iraks ultraskyddade president men de kan inte få tag på Usama och beskämpa terrorismen, whatever that is. Personligen tror jag inte att nån av oss vanliga människor som inte har tillgång till exklusiv information kommer nånsin veta vad, hur, när och varför när d gäller den politiska världen.

2009-04-02 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0